Οι επιστροφές ή αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει:
να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
να μην έχει αφαιρεθεί η συσκευασία.
να μην υπάρχει παραποίηση ή φθορά από πρόθεση με σκοπό την επιστροφή του.
να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιό του.
σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή προϊόντος προς αλλαγή.
Για την κάθε περίπτωση επιστροφής ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω email στο info@specialcleanings.gr ή μέσω τηλεφώνου στο Και το τηλέφωνο του μαγαζιού είναι 2106914633 Κατά την παραλαβή του προϊόντος γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος για πιθανότητες ελαττωμάτων.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
H χρέωση μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ
Αν κατά το άνοιγμα της συσκευασίας από τον πελάτη διαπιστωθεί αστοχία υλικού καθιστώντας το προϊόν ελαττωματικό ή υπάρχει έλλειψη ορισμένων μερών του προϊόντος , το specialcleanings.gr θα επιληφθεί για την άμεση επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει σχετική φωτογραφία/ες του ελαττώματος ώστε να υπάρξει ακριβής κατανόηση του προβλήματος. Οι παραπάνω ενέργειες θα πραγματοποιηθούν έπειτα από συνεννόησή μας με τον εισαγωγέα του προϊόντος. Για το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει, δεν φέρει καμία ευθύνη το specialcleanings.gr. Για τον παραπάνω λόγο, θα πρέπει να μας το στείλετε αποκλειστικά με την courier που θα σας υποδείξουμε, δωρεάν.
ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Στις περιπτώσεις αποστολής λανθασμένου κωδικού από το specialcleanings.gr οφείλουμε να δεχθούμε επιστροφή τού προϊόντος ή και την αντικατάστασή του. Σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς για να διεκπεραιώσουμε το αίτημά σας.
Στην περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος με νέο προς τον πελάτη λόγω λάθος εκτέλεσης παραγγελίας, τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεται αποκλειστικά το κατάστημά μας.
Στην περίπτωση επιστροφής των χρημάτων, αυτή θα πραγματοποιηθεί εφόσον παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε ότι πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφών που έχουν προαναφερθεί, αμέσως μετά θα προβούμε στην κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης ολόκληρου του ποσού της αγοράς μαζί με τα σχετικά έξοδα αποστολής εφόσον είχαν υπάρξει.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση, επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.